Problem


Derin bir iç çekiyorum

Bu iç çekiş eskittiğim duygular için

Geceleri beni bulan ve beyaz bir örtü gibi

Saran, tatlı mı tatlı, tanıdık mı tanıdık

Eski dostum melankoli için

Karanlık anlarımda yanımda eksik olmayan

Beni asla yalnız, kendimle baş başa bırakmayan

Bir his, bir istek, bir hayal için

Ben gencecik, incecik ruhlu bir kızım aslında

Değerimi bilmiyorlar anne, sorun kesinlikle bu

Diyor ve gülüyorum kendi kendime; sorun asla

Ve asla başkalarında değildir bakıldığında

Kişi kendinde aramalı problemi

Ama bizi bitiren de bu değil midir?

“Suçlama, sorgula”

En sonunda yargılamaktan kendimizi

Mutluluk diye bir duygu vardı, sanki

Unutuyoruz varlığını: günlerimiz daha iyiyi

Geçiyor aramakla

Ama bu baştan kaybedilmiş bir savaş

Kişi iyiyi bulamadan daha iyiye gidemez

Biz iyiyi bulamıyoruz, gözlerimiz mükemmelin

Renkleriyle körleşmiş birer yuvarlaktan ibaret sadece

Kendimizi görmüyoruz,

Varlığımızı ve bunun getirdiklerini

Görmemezlikten geliyoruz

Ve bunu o kadar içselleştirmişiz ki,

Kendimizi ayaklar altına alırken

Bir saniye tereddüte düşmüyoruz


0 yorum:

Yorum Gönder