Yazısız Bir Gece - 6

Fotoğraf: Tuğçe Özateş

Yazmaya çabalıyorum
Birkaç kelime de olsa
Zihnimin boşaltmak
Yaratıcı olmak
Bir şeyler üretmek
Varlığımı sürdürdüğüm şu dünyaya bir katkıda bulunmak
İşte yazmanın amacı bu
Eğlenmek geride kaldı
İçimde mükemmeli arayan o duygu
Buna izin veremeyecek kadar keskin
Beni tüketiyor
Artık yazamıyorum
Yazamaz oluyorum
Geceleri gözüme uyku girmiyor
Düşünüyorum
Bir sonuç alamıyor ama düşünmeye devam ediyorum
Ve biraz daha misafir ediyorum düşünceleri zihnimde
Benliğimde ise
Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum
Sadece tuşlara basıyorum
Klavyedeki tuşlar
Ve o da benim enstrümanım
Ben ve benim umutsuzluk senfonim
Karanlık bir odada
Yapayalnız
Çalışıyoruz var olmaya
Oluyor mu pek bilmem ama
Geceleri zihnim çok karanlık
Gündüzleri ise pek bir aydınlık
Ruhum güneşten mi besleniyor
Yoksa iten şey ay mı onu?

0 yorum:

Yorum Gönder